May 6, 2008

新鞋子

話說上星期五會見工,見工地方不用太講究衣著,又不想穿得太formal,所以上星期初已盤算怎樣的打扮去2nd IN 才好。

想來想去,始終好像穿converse 比較合適。但其實,我的舊converse 早已傷痕累累,尤其在左腳鞋底部分,因長期磨蝕(大概一年)而穿了洞。但未至於見襪,只是落雨會入水,打風時會涼浸浸。

跟宮女說起這個問題,宮女說雖然是鞋底,卻在行的時候就會被人「睇晒」。我又用了一天的時間去觀察別人鞋底(尤其上班時間),於是決定不要穿有窿converse去見工,免得在上樓梯的時候,被未來上班的公司同事見盡我的爛鞋。

於是勞動節假期,在家附近逛了幾家店,就買了這對鞋,漆皮製,好靚啊,哈。

所謂女人,開心,會買鞋;唔開心,都會買鞋。見工呢,都要買鞋。

2 comments:

Anonymous said...

本來今年過年時我都諗住買對黑色蛇皮converse, 不過小妹不斷的話幾百蚊買對converse 唔抵, 所以先打消個念頭轉買Nike 囉!

BTW, 又有得2nd in? In 成點? 繼續努力!!!

Anonymous said...

終於有人理下呢度啦 :P

我覺得converse 同 Nike 又冇得比較噃。雖然幾百蚊對converse 的確唔抵著,但係converse 真係易襯衫好多。

至於2nd in呢, in 就好囉, 點知因為第三因素拉柴左。又嘥左日假,唉。